A Free Template From Joomlashack

A Free Template From Joomlashack

Navegador recomanat

Us recomanem la navegació en Mozilla Firefox o Google Chrome per poder accedir a tots els continguts de la Web.

Biblioteca INS S'Agulla

 

Servei FP

ACREDITA'T

Campus s'Agulla

Accés a Moodle

Blocs d'aula de l'INS S'Agulla

Coordinació de Riscos Laborals

Actes 25è Aniversari

Espai GEP

Organització i gestió

Treballs de Recerca


Mostra de Treballs de Recerca

Orienta't

USEE

Blocs de Ciències

 

Llengües estrangeres

Centre adherit al manifest SOMESCOLA.CAT

CAI-ASS de 1r de CFGM PDF Imprimeix Correu electrònic
dilluns, 4 d'abril de 2011 12:53

 

C1- Planificació i control de les intervencions. ASS

Facilita a l'alumnat la informació necessària per comprendre què és i com funciona la intervenció sociosanitària (centres existents, tipus d'ajudes, equips d'intervenció...) Alhora aprenen a conèixer i gestionar la documentació que hi està relacionada (formularis, sol·licituds, informes...). Per últim se'ls donen conceptes d'accessibilitat i adaptabilitat d'edificis, instal·lacions i mobiliari.

C2- L´esser humà davant la malaltia. CAI

Al final d´aquest crèdit l´alumne ha de ser capaç de relacionar les funcions de l'ésser humà amb les característiques dels teixits, òrgans i sistemes o aparells. Relacionar els principals grups de malalties amb els signes i símptomes que presenta i les causes que les produeixen.

C3- Benestar del pacient: necessitats d´higiene, repòs i moviment. CAI

Determinar els canvis posturals i les mesures que cal adoptar per a la prevenció d'úlceres per pressió en pacients/clients enllitats, en funció de les seves característiques i del pla de cures. Identificar les necessitats de mobilització, immobilització, trasllat i deambulació, en funció de les característiques i de les necessitats del pacient/client.

C4- Cures auxiliars d´infermeria. CAI/ASS

L’alumnat aprèn el funcionament bàsic del cos humà (anatomia, fisiologia i patologies dels diferents aparells i sistemes) i la manera de tractar els usuaris amb diferents necessitats adquirint coneixements de cures bàsiques d'infermeria. També se'ls proporcionen nocions de primers auxilis i de tècniques hidrotermals ( aplicació de calor i fred).

C5- La intervenció educativa. ASS

L'alumnat adquireix coneixements sobre psicologia de l'aprenentatge i tècniques de modificació de la conducta. També se'ls faciliten estratègies didàctiques i coneixements sobre diferents programes educatius destacant especialment els programes d'educació per la salut.

C6- Higiene del medi hospitalari i neteja del material. CAI/ASS

Adquireix coneixements sobre les infeccions (tipus de microorganismes causants d'infeccions i principal malalties infeccioses del nostre entorn habitual i de l'entorn de treball) i la seva prevenció. També aprenen diferents tècniques per realitzar i mantenir la higiene del pacient. Així mateix se'ls ensenyen diferents procediments de neteja, desinfecció i esterilització de material i en què consisteix la presa de mostres biològiques i el seu transport i conservació.

C8- Alimentació i nutrició familiar. ASS

Amb aquesta matèria l'alumnat adquireix els coneixements i les habilitats bàsiques per elaborar dietes alimentàries per a diferents tipus de col·lectius. Així adquireixen conceptes de nutrició, alimentació i dietètica.

C8- Educació per a la salut. CAI

Amb aquest crèdit l’alumne aprèn les eines bàsiques per implementar sistemes de educació per a la salut als col·lectius adients.

C10- Necessitats físiques i psicosocials de col·lectius específics. ASS

Aquí s'analitzen un per un els diferents col·lectius amb què aquests professionals es trobaran quan entrin en el món laboral. Es proporciona a l'alumnat els coneixements necessaris per reconèixer les necessitats específiques de cadascun d'aquests col·lectius i les eines necessàries per relacionar-se-hi i tractar-los.

Darrera actualització de dilluns, 4 d'abril de 2011 13:00
 
 
Joomla 1.5 Templates by Joomlashack